اشتباهات رایج تلفظ در زبان انگلیسی

اشتباهات رایج تلفظ در زبان انگلیسی

 

امروزه یادگیری زبان انگلیسی برای تمامی افراد نقش مهمی را ایفا می کند و اجتناب ناپذیر است. یعنی وقت آن رسیده که در هر سنی که هستید یادگیری زبان انگلیسی را در راستای اهداف خود قرار دهید. در یادگیری زبان انگلیسی، می بایست به همه مهارت ها توجه کرد. برخی از افراد تصور می کنند که همین که بتوانند چند کلمه صحبت کنند کافی است. در حالی که این ایده کاملا اشتباه است و باید علاوه بر چهار مهارت زبان انگلیسی، مهارت دستور زبان انگلیسی را نیز تقویت کنید.

امروز قصد داریم تا در مورد نکاتی برای یادگیری زبان جدید را به شما یادآور شویم. برای اینکه بدانیم چگونه زبان انگلیسی را مثل زبان مادری صحبت کنیم می بایست مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم. به طور مثال برای تقویت مهارت لیسنینگ می توان به پادکست های آموزش زبان انگلیسی گوش داد. اما در مورد اسپیکینگ چطور؟ روش های زیادی برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد. یکی از راه های پیشبرد مهارت اسپیکینگ این است که بتوانید در کلاس های مکالمه زبان شرکت کرده و روی مکالمه خود کار کنید.

 

mistake reading

 

یکی از نقاط ضعف زبان آموزان زبان انگلیسی، مشکل تلفظ است. آن ها به خوبی مکالمه می کنند، اما به تلفظ کلمات توجهی ندارند. پس نتیجه می گیریم که علاوه بر صحبت کردن باید به تلفظ لغات نیز توجه کنید. در این مقاله، گروه آموزش آنلاین زبان انگلیسی المپ تلاش کرده تا یکی از مهم ترین مشکلات تلفظی را به شما ارائه دهد. مشکل تلفظ گذشته کلمات همیشه برای زبان آموزان مشکل ساز بوده است. بدین معنا که آیا گذشته کلماتی که با ed ختم می شوند آیا همیشه d تلفظ می شوند یا ممکن است t تلفظ شوند. در این مقاله ما یک سری کلمات رایج را در زبان انگلیسی برای شما زبان آموزان محترم لیست کرده ایم تا با تلفظ آن ها آشنا شوید.

 

لطفا به کلمات زیر و نحوه تلفظ آن ها گوش داده و در جدولی که برای شما تهیه شده است کلمات مرتبط را بنویسید

 

Based played laughed
changed waited arrived
acted chased increased
learned hoped wanted
poured decided washed

 

 

پاسخ سوال بالا

 

/t/ /d/ /Id/
hoped chased Wanted
increased washed Decided
laughed poured Waited
  changed Learned
    Acted

 


در این قسمت به تلفظ کلماتی گوش می دهیم که اکثرا تلفظ آن ها را با هم اشتباه می گیریم. به پادکست زیر گوش داده و چندین بار آن را برای خود پخش کنید و بعد از شنیدن ویس، آن ها را برای خود تکرار کنید.

 

It eat
Bad bed
Board bird
Stairs Stars
Chest chased
Could Code
Can’t Count
Depend defend
Close(adj) Close(v)
Bet vet
Look luck
workmen Workman
Spot sport
Heart hot
Crawl cruel
Fur fair
Day they
Bland brand
Save shave
Full fool
Fur far
Ankle uncle
Knee near
Con coin
Back Bike
Breathe breeze
Sort thought
Hair air

 





نظر شما

نام

ایمیل

دیدگاه