10 پیشنهاد برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

10 پیشنهاد برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

وقتی در یک محیط حرفه ای و رسمی صحبت می کنیم و یا زمانی که با دوستان خود در محیطی صمیمانه حرف می زنیم، لحن گفتار و کلمات متفاوتی را به کار می بریم. این قانون در مورد مکالمه زبان انگلیسی نیز صادق است. برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، روش های گوناگونی وجود دارد و به لطف اینترنت، کارها بسیار ساده شده است. در یادگیری آنلاین زبان انگلیسی می توان مهارت ها را افزایش داد و مهارت های جدید را با تجارب واقعی یاد گرفت. در ادامه 8 راه فوق العاده و قدرتمند را برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی آنلاین پیشنهاد می کنیم.

1-یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با تایپ آنلاین!

برای صحبت کردن با مردم واقعی باید اعتماد به نفس داشت. مشکل عدم اعتماد به نفس را در مکالمات آنلاین به خوبی می توان بر طرف کرد. تایپ کردن و به نوعی چت با افراد واقعی و انگلیسی زبان، اولین گام و پیش زمینه صحبت کردن است. نحوه شکل دادن جملات و استفاده از کلمات در نوشتار، نوعی ارتباط برقرار کردن است که جسارت لازم را برای صحبت کردن رو در رو، در آینده فراهم می کند.

در رسانه های اجتماعی شرکت کنید و مقالات آنلاین را مطالعه کنید. حتما در بخش نظرات و در زیر مقالات، نظرات و افکار خود را بنویسید. نظر دادن و کامنت های واقعی در سایت های خارجی، نوعی گفتگوی تایپی است که به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی کمک می کند. در رسانه های اجتماعی انگلیسی زبان فعال باشید و اعلام کنید یک دانشجوی زبان آنلاین هستید. از توصیه ها و راهنمایی های افراد واقعی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی استفاده کرده و پذیرای انتقادها و اشتباهات تایپی باشید.

2- یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با شریک

تایپ آنلاین یک شروع عالی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است ولی بهتر است با مردم واقعی صحبت کنید. صحبت با افراد بومی، آنلاین هم امکان پذیر است. مکالمات گفتاری آنلاین، راهی برای مکالمه واقعی است. با فعالیت در سایت های خارجی می توانید یک شریک برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی پیدا کنید و با او وارد صحبت آنلاین شوید. ابزارهای مختلفی برای گفتگوهای آنلاین وجود دارد و ساده ترین آن برقرار کردن تماس های صوتی از طریق میکروفن است. گپ زدن، مهارت های مکالمه را افزایش می دهد. در واقع امکان استفاده از دیکشنری و مترجم ، در گفتگوهای آنلاین وجود ندارد و باید از خزانه لغات و مهارت های خود استفاده کنید. لحن صدا، تغییر تن صدا، احساسات، فشار روی کلمات و بسیاری از مهارت ها را با مکالمه آنلاین می توان فرا گرفت.

3. یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با یادداشت برداری

هنگامی که وارد مکالمه آنلاین می شوید یک ارتباط واقعی را تجربه می کنید که می تواند دشواری هایی داشته باشد. به طور حتم صحبت کردن با دیگران و افراد انگلیسی زبان، شوکه کننده است ولی به سرعت موجب یادگیری می شود. همچون کودکان، مرتب صحبت کنید و سوال بپرسید. از اشتباهات گرامری نترسید. به هر نحوی که می توانید صحبت کنید و از لغات بیشتری استفاده کنید. تمرکز بر چگونگی استفاده از کلمات باشد و نگران اشتباهات گرامری نباشید. ابتدا گوش کنید، سپس کلمات جدید را یادداشت کنید. چگونه؟ مکالمات را ضبط کنید و در فرصت های بعدی، صحبت های خود و شریک زبانی را گوش دهید. مکالمات را یادداشت کنید و به دنبال درک معانی کلمات جدید باشید.

4- یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با نوشتن سناریو

اگر وارد شدن به یک مکالمه واقعی برایتان دشوار است می توانید اسکریپ و گفتگوی دو نفره را در قالب یک سناریو بنویسید.  فرض کنید با دوستان خود به رستوران رفته اید، اکنون همه مکالمات، سفارش غذا و صحبت های دوستانه را به صورت نمایشنامه بنویسید. از ایده های جدید استفاده کنید و خود را در مکان های متفاوت تصور کنید. هر مکان، سناریویی متفاوت دارد.

5-یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با مطالعه!

مکالمه انگلیسی، تنها یادگیری کلمات نیست. امکان گفتگو و ادامه گفتگو نیاز به اطلاعات دارد. اخبار و رویدادهای روز، اخبار ورزشی و علمی و هر چیزی را که به آن علاقه دارید، مطالعه کنید. اگر موضوعات بیشتری برای حرف زدن داشته باشید، اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری برای حرف زدن خواهید داشت.

6-یادگیری واژه های عامیانه زبان انگلیسی

 استفاده از واژه های عامیانه، در مکالمات روزمره یک مزیت است. با این کار نشان می دهید که می توانید همچون بومیان سخن بگویید. بسیاری از کلمات در زبان بومی، معنای متفاوتی دارند. استفاده مناسب از واژه های عامیانه ، بر اساس موقعیت، فرهنگ، سن و جنس مخاطب یک استراتژی هوشمندانه است.

7- یادگیری واژگان در زبان انگلیسی

تنها کلمات جدید و دشوار را یادداشت کنید و بقیه لغات را در هنگام صحبت کردن یاد بگیرید. هر چه دایره واژگان بیشتر و قوی تری داشته باشید، صحبت کردن با راحتی بیشتری انجام می شود. معنی لغات را در جمله، بهتر می توان درک کرد. به جای حفظ لیست واژگان نا آشنا، در مکالمات وارد شده و تنها برخی از کلمات پیچیده را یادداشت کنید. فهرستی از مکالمات روزمره نمی تواند در حین صحبت راهگشا باشد. یک لیست کوتاه و کاربردی داشته باشید.

8-یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با مترادف ها

اگر نمی توانید منظور خود را برسانید، از کلمات و عبارات هم معنی استفاده کنید. با اعتماد به نفس در حین مکالمه، از حرکات دست و پا کمک بگیرید. به جای کلمه ای که نمی دانید، جایگزین دیگری پیدا کنید. کلمات جدید را با معانی متفاوت یاد بگیرید.

9- یادگیری زبان انگلیسی با کارتون های دو زبانه در مجله زبان المپ

تیم آموزشی المپ ، اقدام به تولید کارتون های آموزشی دو زبانه کرده است .مزیت این کارتونها علاوه بر دو زبان بودن ، جذاب بودن و کوتاه بودن آن است . همچنین لغات مهم در هر درس برای یادگیری بهتر آموزش داده شده است .

10- یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با شرکت در کلاس آنلاین

المپ ، قدیمی ترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی در کشور است . می توانید قبل از پرداخت شهریه به صورت رایگان، در کلاس های ما شرکت کنید . لیست دوره های آموزش زبان آنلاین ما را ملاحظه نمایید . برای شروع در سایت ما ثبت نام رایگان انجام دهید و سپس آزمون تعیین سطح دهید . همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

خلاصه شده از

منبع: https://www.fluentu.com/blog/english/learn-conversational-english

 





نظر شما

نام

ایمیل

دیدگاه