یادگیری زبان انگلیسی در خانه

یادگیری زبان انگلیسی در خانه

بسیاری از افراد، وقت و یا حوصله شرکت در کلاس های آموزشی حضوری را ندارند و نمی توانند در ساعات تعیین شده در دوره های زبان انگلیسی شرکت کنند. در چنین مواقعی یادگیری زبان انگلیسی بسیار دشوار خواهد شد. تصور کنید در منزل نشسته اید در حالیکه لباس راحتی مورد علاقه خود را به تن دارید، به نظرتان با این اوضاع می توان یک زبان جدید را فرا گرفت. باید بگویم که بله! در این مطلب راه های یادگیری زبان انگلیسی در خانه را با شیوه های تضمین شده و موثر معرفی می کنم.

1- یادگیری زبان انگلیسی در خانه با تماشای تلویزیون

فیلم ها ساده ترین راه برای آموزش زبان انگلیسی هستند. فیلم های آموزشی بسیاری در این زمینه طراحی شده که برای علاقه مندان مفید است. البته در این مطلب منظور تماشای فیلم های تلویزیونی محبوب و مورد علاقه برای یادگیری انگلیسی است. یک روش عالی برای درک واژگان و تقویت گرامر زبان انگلیسی، تماشای تلویزیون است به این ترتیب می توانید لغات بیشتری را با تلفظ صحیح یاد بگیرید. فیلم هایی را انتخاب کنید که با سطح دانش انگلیسی تان هماهنگی داشته باشد. کارتون محبوب خانواده سیمپسون ها، سریال فرندز و کمدی منهتن برخی از سریال های تلویزیونی جذاب هستند که در یادگیری واژگان و اصطلاحات عامیانه تاثیرگذار هستند.

 

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با خاطره نویسی

 

2- یادگیری زبان انگلیسی در خانه با خاطره نویسی

ثبت خاطرات روزانه در وبلاگ به زبان انگلیسی در حالیکه یک فنجان چای یا قهوه نوش جان می کنید بسیار لذتبخش است. البته در ابتدا نمی توانید متون طولانی و صحیحی را بنویسید ولی به طور حتم در ماه های آینده پیشرفت بیشتری خواهید داشت. در مورد تعطیلات، ورزش ، بارندگی، حوادث و یا هر چیزی که به آن علاقه دارید بنویسید. حتی انتشار یک پست در هفته نیز بسیار عالی است. پس از مدتی، با دیدن نوشته های قبلی متوجه پیشرفت خود می شوید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید.خاطره نویسی همیشه خوشایند است.

 

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با برگزاری جشن

 

3- یادگیری زبان انگلیسی در خانه با برگزاری جشن ها

اگر اهل مهمانی و برپایی جشن هستید می توانید دوستان و آشنایان را به یک مهمانی غافلگیر کننده دعوت کنید. به دوستان خود بگویید مهمانی با تم زبان انگلیسی برگزار می شود. می توانید از هم کلاسی های سابق خود و یا کسانی که در کلاسهای آنلاین با آنها دوست شده اید دعوت کنید . در این مهمانی می توانید دستور پخت غذاهای بین المللی را از روی سایت های انگلیسی زبان تهیه کرده و یک شام عالی را تدارک ببینید. بازی اسم فامیل و یا حدس کلمات به زبان انگلیسی هم برای تکمیل این مهمانی عجیب ایده خوبی است. حتی می توانید همگی در طول این مهمانی به انگلیسی صحبت کنید و به اشتباهات خود بخندید.

4- یادگیری زبان انگلیسی در خانه با بازی

بازی بهترین راه انتقال مفاهیم آموزشی در جهان است و بسیاری از آموزش ها در کشورهای پیشرفته بر پایه بازی، شکل گرفته است. بازی های آنلاین و چند نفره به زبان انگلیسی، راه خوبی برای تمرین خواندن، شنیدن و حتی صحبت کردن به زبان انگلیسی هستند. در این بازی ها می توانید با دیگر بازیکنان همکاری کرده و ارتباط برقرار کنید.

 

حضور در کلاس های آنلاین انگلیسی

 

5- حضور در کلاس های آنلاین انگلیسی

 در حالیکه لباس راحتی خود را بر تن دارید و روی مبل لم داده اید می توانید همه آموزش های کلاسیک را از طریق اینترنت و آنلاین دریافت کنید. بسیاری از موسسات آموزشی و مدرسان آنلاین، دوره ها و بسته های آموزشی را برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه تهیه کرده اند. کنفرانس های گروهی و شرکت در بحث های کلاس از طریق آنلاین میسر است.

 

تقویت گرامر زبان انگلیسی در خانه

 

6- تقویت گرامر زبان انگلیسی در خانه

اینترنت فضای گسترده ای را برای آموزش زبان انگلیسی و افزایش مهارت های زبانی فراهم کرده که به سادگی در دسترس است. اگر احساس می کنید در زمینه گرامر زبان انگلیسی نیاز به تمرین بیشتری دارید می توانید دستور زبان و خزانه لغات خود را از طریق سایت های انگلیسی زبان افزایش دهید.

7- یادگیری زبان انگلیسی در خانه با گوش دادن به موسیقی

گوش دادن به رادیوهای آنلاین یک تفریح سرگرم کننده است که می تواند مهارت های شنیداری انگلیسی را تقویت کند. در حالیکه ظرف ها را می شویید و یا گردگیری می کنید به موسیقی انگلیسی و یا داستان انگلیسی گوش دهید ، بسیاری از کتابهای داستان با فایل صوتی عرضه میشوند ، به آنها گوش دهید و در انگلیسی غرق شوید.

8- با کتاب های سرگرم کننده

کتاب خواندن در بالا بردن قدرت درک زبان انگلیسی تاثیر خوبی دارد ولی کتاب خواندن یک سرگرمی آرامش بخش نیز هست. با خواندن کتاب در موضوعات مورد علاقه، اطلاعات بیشتری پیدا می کنید و مهارت های زبان انگلیسی را افزایش می دهید. کتاب های داستان( مزرعه حیوانات جورج اورول) بیوگرافی شخصیت های محبوب، کتاب های ورزشی و هر کتابی را که بیشتر می پسندید انتخاب کنید و لذت ببرید.

9- صحبت کردن با خود!

یک راه عالی برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه صحبت کردن است. در جلوی آینه بایستید و خود را در یک موقعیت تصور کنید. تمرین و تکرار جملات انگلیسی درجلوی آینه، موجب افزایش اعتماد به نفس و شجاعت در حرف زدن می شود. به طور یقین در موقعیت های واقعی می توانید روی این تمرین ها حساب کنید و تغییر در مهارت های زبانی را به خوبی متوجه شوید.

10- یادگیری آنلاین!

در بین محبوب ترین روشهای یادگیری زبان در خانه ، آموزش آنلاین انگلیسی در مدرسه زبان المپ است . علاوه بر شرکت در دوره های آنلاین انگلیسی ، تیم آموزشی المپ ، فیلم ها و کارتون های آموزشی تولید می کند که می توانید بصورت رایگان از آنها استفاده کنید . کارتون های آموزشی زبان به صورت انگلیسی و فارسی تولید می شوند ، که می توانید آنها را در آپارات ، اینستاگرام و کانال یوتوپ المپ مشاهده کنید . برای بهینه شدن یادگیری زبان آموزان ، ما نکاتی را در ارتباط با یادگیری زبان انگلیسی با کارتون در این پست جمع آوری کرده ایم که پیشنهاد می شود ، حتما مطالعه شود .

11- یادگیری گرامر با فیلم آموزشی !

این دسته از ویدیو ها بخشی از پروژه آموزش رایگان انگلیسی سایت المپ است . این ویدیو ها ، بصورت گام به گام تدریس می کند . همچنین با همکاری سایت آموزش زبان المپ با شرکت آسیا تک ، چنانچه مشترک اینترنت این شرکت باشید ، هزینه مصرف اینترنت شما برای استفاده از سایت المپ رایگان خواهد بود .

خلاصه ای از:

https://www.fluentu.com/blog/english/how-to-learn-english-at-home





نظر شما

نام

ایمیل

دیدگاه