آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر


در: خبر    12     بهمن     admin

یکی از مسائلی که باعث می‌شود فرزند شما آسان‌تر زبان انگلیسی را یادبگیرید این است که کودکان را تشویق و تمجید کنید.آهنگ ها روش فوق العاده‌ای برای آموزش واژگان جدید به کودکان هستند. شما می توانید از این آهنگ برای آموزش واژگان فصل ها و ماه ها استفاده کنید.

فیلم آموزش زبان انگلیسی به کودکان: فصل ها و ماه ها


در: خبر    11     بهمن     admin

ماه ها و فصل ها در زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین و اولیه‌ترین مطالبی است که زبان آموز باید بیاموزد. گروه آموزشی المپ در درختواره آموزش زبان انگلیسی به کودکان، آموزش این مبحث را در ترم های اولیه قرارداده است

پادکست آموزش زبان انگلیسی:Calisthenics


در: خبر    12     دی     admin

گروه آموزشی المپ پادکست زیر را برای شما تهیه کرده تا بهتر بتوانید با استفاده ازاین لغات و عبارات، مهارت ریدینگ آیلتس خودتون رو تقویت کنید. بعد از اینکه به این پادکست گوش دادید، چندبار آن را برای خود بخوانید

پادکست آموزش زبان انگلیسی: General Training Reading test


در: خبر    2     دی     admin

گروه آموزشی المپ پادکست زیر را برای شما تهیه کرده تا بهتر بتوانید با استفاده ازاین لغات و عبارات، مهارت ریدینگ IELTS خودتون رو تقویت کنید. بعد از اینکه به این پادکست گوش دادید، چندبار آن را برای خود بخوانید

پادکست آموزش زبان انگلیسی:Tips and Tests for IELTS Success


در: خبر    29     آذر     admin

نکات و تست هایی برای موفقیت در آیلتس درک کاربرد فاعل، فعل برای آیلتس مهم است. اگر با این اشتباهات را در صحبت ونوشتن خود دارید، بسیار قابل توجه خواهد بود زیرا یک خطای بسیار اساسی است. برای مثال به پاراگراف زیر توجه کنید.

پادکست آموزش زبان انگلیسی:Sentence Clauses


در: خبر    24     آذر     admin

در این درس به دستور زبان جملات می پردازیم. در این پادکست به دستور زبان جملات و PHRASE در عبارت انگلیسی می پردازیم. از آنجا که ممتعن های IELTS به دنبال متن، ساختار در نوشته شما هستند باید بدانید چه‌طور ار این دستور های زبان استفاده کنید.

پادکست آموزش زبان انگلیسی:Gerunds and Infinitives


در: خبر    20     آذر     admin

یکی از مهم ترین ارکان برای آمادگی آزمون IELTS، یادگیری لغات است. دانستن طیف وسیعی از کلمات به شما در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن آزمون IELTS کمک می‌کند. متاستفانه بسیاری از زبان آموزان از زبان آزمون از صرف زمان برای درک کامل کلمه، اجتناب می‌کنند. ما در این پادکست سعی برابن داردیم به تقویت لغات انگلیسی بپردازیم

پادکست آموزش زبان انگلیسی: Camping in The Bush


در: خبر    11     آذر     admin

گروه آموزشی المپ پادکست “Camping in the Bush” را برای شما تهیه کرده تا بهتر بتوانید با استفاده ازاین لغات و عبارات، مهارت ریدینگ آیلتس خودتون رو تقویت کنید. بعد از اینکه به این پادکست گوش دادید، چندبار آن را برای خود بخوانید.

پادکست آموزش زبان انگلیسی: Conditions of Employment


در: خبر    8     آذر     admin

گروه آموزشی المپ این پادکست را برای شما تهیه کرده تا بهتر بتوانید با استفاده ازاین لغات و عبارات، مهارت ریدینگ آیلتس خودتون رو تقویت کنید. بعد از اینکه به این پادکست گوش دادید، چندبار آن را برای خود بخوانید.

پادکست آموزش زبان انگلیسی: Writing Effective Emails


در: خبر    2     آذر     admin

با خواندن این مقاله، مهارت رایتینگ آیلتس خودتون رو تقویت خواهید کرد و همچنین خواهید آموخت که چگونه می توان یک ایمیل صحیح و پرکاربرد نوشت. بعد از خواندن این مقاله و با رعایت تمام مواردی که یاد گرفتید ایمیلی را برای نمونه بنویسید.