پادکست آموزش زبان انگلیسی با عنوان The Weekend Market

پادکست آموزش زبان انگلیسی با عنوان The Weekend Market

 

مهارت شنیداری و درک خود از زبان انگلیسی را افزایش دهید.

 

در هر زمان و هر جا که باشید، میتوانید با پادکست انگلیسی و داستان های جذابی و سرگرم کننده ی آن ، زبان انگلیسی را به ساده ترین روش بیاموزید. 

استفاده از پادکست انگلیسی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که دیگر از خواندن کتاب ها و متن های متفاوت خسته شده اند. از این رو به سمت پادکست ها روی آوردند. برای مطالعه پادکست ها، به مقاله پادکست آموزش زبان انگلیسی مراجعه نمایید. از دیگر مزایای استفاده از پادکست ها، آشنایی با لهجه های متفاوت همانند British و American است ؛ و همچنین می توانند دایره لغات شما را به صورت غیر قابل باوری افزایش دهند.

 المپ، مجموعه ای از پادکست ها را برای شما عزیزان تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است. اگر شما زبان آموز سطح مبتدی تا پیشرفته بوده و یا حتی در کلاس های گروه آموزش آنلاین زبان انگلیسی المپ  مشغول به خواندن زبان انگلیسی هستید و یا برای آزمون آیلتس آماده می شوید نیز می توانید از پادکست های گروه آموزش زبان انگلیسی المپ استفاده کنید، چرا که پادکست های زبان انگلیسی تهیه شده، در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته سطح بندی شده است.

این نکته را فراموش نکنید که گوش کردن به پادکست  باید به صورت متداول و پیوسته انجام شود تا تاثیرات مثبت خود را داشته باشد.

پادکست زیر برای زبان آموزان سطح متوسط  مناسب بوده و درمورد یک فروشگاه بسیار بزرگ به نام فروشگاه آخر هفته ( weekend market ) است که می توانید خریدهای زیادی از جمله سوغاتی و محصولات مورد نیاز خود را در آنجا خریداری کنید.

 

 

برای خواندن متن داستان و مطالعه کلمات جدید انگلیسی همراه بامعنی ، فایل زیر را دانلود کنید.

داستان کوتاه انگلیسی

 

لینک های مرتبط 

تاثیر مه بر روی هواپیما

ایجاد نظم و انضباط بدون تنبیه

لغات ضروری راجع به محل زندگی





نظر شما

نام

ایمیل

دیدگاه