تاثیر مه بر روی هواپیما

تاثیر مه بر روی هواپیما

 

زمان مطالعه 30 دقیقه


● سطح پادکست مناسب زبان آموزان پیشرفته است.
● زبان آموزان عزیز در اینجا یک سری سوال برای شما مطرح شده است که بعد از گوش دادن به این پادکست، به آنها پاسخ دهید:

 

● What’s your idea about the title” a fan in the air”?

 Are the airplanes influenced by the fog?

 What are the most common effects of fog on the aircraft or airplanes?

 

یکی از راه های تقویت مهارت شنیداری و تقویت مهارت واژگانی، گوش دادن به پادکست آموزش زبان انگلیسی است. در این پادکست ها که توسط گروه آموزش آنلاین زبان انگلیسی المپ تهیه شده است، در هر قسمت، موضوعی رایج در مکالمات زبان انگلیسی انتخاب می شود. سپس برای هر موضوع، لغات سخت آن به روش دو زبانه توضیح داده می شود. در آخر هر پادکست، گروه المپ یک سری نکات گرامری که در متن قید شده اند را برای زبان آموزان عزیز توضیح می دهد. این پادکست آموزشی، برای زبان آموزان سطح مبتدی و متوسط در نظر گرفته شده است.

 

همچنین در هر قسمت از پادکست ها، اساتید المپ یک سری سوال برای شما با توجه به موضوع طراحی کرده اند که در آخر شما زبان آموزان عزیز زبان انگلیسی می بایست پاسخ سوالات را به سلیقه خود بدهید. حال بیایید پادکست a fan in the air را با هم گوش دهیم. در این پادکست، به تاثیر مه بر عملکرد هواپیماها پرداخته شده است. اینکه چگونه قطرات آب و مه می توانند سرعت هواپیماها و هلیکوپترها را پایین بیاورند. حال بیایید پادکست زیر را با هم گوش دهیم.

 

پادکست A Fan in the Air

داستان کوتاه انگلیسی

 

در این قسمت، لغات مهم مرتبط با موضوع a fan in the air برای شما نوشته شده است. لطفا واژگان زیر را مطالعه کرده و هرروز آنها را برای خود مرور کنید و در قالب جمله ، واژگان مرتبط را به کار ببرید. یکی از راه های تقویت واژگان در زبان انگلیسی، استفاده از آنها در جمله است.

 

پادکست لغات

داستان کوتاه انگلیسی

 

در این قسمت گروه المپ نکات گرامری را برای شما زبان آموزان عزیز توضیح می دهد. در متن پادکست بالا ، نکته گرامری شرطی نوع سوم و صفت تفضیلی قید شده است که ما در این قسمت آن را برای شما به صورت زیر توضیح می دهیم.

 

پادکست گرامر

داستان کوتاه انگلیسی

 





نظر شما

نام

ایمیل

دیدگاه