یادگیری زبان انگلیسی با قصه: The Ocean Dream

یادگیری زبان انگلیسی با قصه: The Ocean Dream

 

این داستان درمورد دختربچه ایست که رویایی میبیند که در آن به دنیای زیر آب سفر کرده.
همچنین قصه ها را می توانید در کانال یوتیوب ، آپارات و صفحه اینستاگرام ما به صورت آنلاین بشنوید.

 

نسخه دوزبانه

 

 

 

نسخه انگلیسی

 

 

 

نسخه فارسی

 

 

 رویای اقیانوس

   وقتی یک دختر میخوابد ,او وارد اقیانوسِ سرزمینِ عجایب میشود.

   کُرال دوست دارد تا رودخانه اش را کشف کند و بگردد.او ساعت ها را در آبِ آبی و شفاف در حال بازی کردن میگذراند. چندتا رودخانه در روی کره ی زمین وجود دارد؟کُرال شگفت زده و متعجب هست.این رودخانه به کجا میرسد؟ من آرزو دارم که ای کاش میتوانستم در اقیانوس شنا کنم.

   یک روز یک ماهی رنگارنگ ظاهر میشود, در حالی که در چمن رودخانه دست و پا میزند,من تا حالا همچنین ماهی خوشگل و زیبایی ندیده بودم,کُرال فکر میکنه.بگذار کمکت کنم, کوچولو.

   ماهی دُمش را به اطراف حرکت میدهد.بامن بیا,دختر میگوید. تو من را نجات دادی,پس من هم یک هدیه از اقیانوس را با تو تقسیم می کنم. یک هدیه از اقیانوس؟کُرال شیرجه میرود به داخل رودخانه.آبِ خنک و سرد دور و اطرافِ بدنش میچرخد.کُرال و ماهی رنگارنگ شنا میکنند.

آ   نها به شنا کردن ,درمیان رودخانه,روی قله ی موج خیلی بزرگ و عظیم و داخل اقیانوس ادامه میدهند.در نهایت آنها به قلب اقیانوس میرسند.کُرال به سختی میتواند چیزهایی که میبیند را باور کند. ماهی رنگارنگ دُمش را با رقصِ آب ها تکان میدهد.

   آب اقیانوس سرد و تازه هست. آن مثل یک بغل کردن شیرین دور و اطراف کُرال را گرفته بود.سپس یک دروازه به دنیای زیر آب باز میشود.کُرال فکر میکند,من تاحالا ابنهمه نور ندیده بودم .به دنیای ما خوش آمدی,کاشفِ زیبا,ماهی میگوید.

   با این تاج , تو الان یکی از ما هستی. ماهی کُرال را میبرد به یک تختِ ساخته شده از نرم ترین جلبک دریایی.لطفا با ما بمان, ماهی میگوید.یک قطره ی نمکی می افتد روی مژه های کُرال.او پلک میزند. دنیای زیر آب ناپدید شده.کُرال کنارِ رودخانه ی مورد علاقع اش دراز کشیده.او متعجب هست که همه ی اینها یک رویا بوده؟

   هرکسی که او میشناسد رویای خودشون را دارند.کُرال رویای کاشفِ عالی شدن را دارد.ماهی رنگارنگ من برمیگردم پیشت,کُرال با صدای آرام میگوید.یک روزی برمیگردم پیشت.

 

 

لینک های مرتبط

یادگیری زبان انگلیسی با قصه: الی ترسیده!

 یادگیری زبان انگلیسی با قصه: ماده شیر خیلی خسته

یادگیری زبان انگلیسی با قصه: تولی، اسپشال و رازشون

 

 

 

 





نظر شما

نام

ایمیل

دیدگاه