یادگیری یا فراگیری زبان انگلیسی؟

یادگیری یا فراگیری زبان انگلیسی؟

زمان تقریبی مطالعه: 20 دقیقه

با استناد به مباحث زبان شناسی , متوجه می شویم تفاوت عظیم و حائز اهمیتی میان یادگیری و فراگیری زبان دوم وجود دارد.

همانطور که ممکن است بدانید, کودکان زبان مادری خود را با تعامل با خانواده و محیط اطرافشان فرامیگیرند. نیاز آنها به معاشرت با دیگران مسیر فراگیری را برایشان هموار می سازد. همانطور که زبان شناسان کشف کرده اند, یک نیاز ذاتی در تمام انسانها برای فراگیری زبان وجود دارد.

یکی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی در کودکی امکان یادگیری و تسلط کامل بر زبان انگلیسی است . در سن 5 سالگی , کودکان میتوانند به طور شفاف و تقریبا با دستور زبانی صحیح ایده های خود را بیان کنند. اگرچه خانواده ها هیچ وقت در کنار کودکان خود برای آموزش کاربرد های زبان وقت نمی گذارند , اما گفته های کودکان دستورات زبانی عالی از قوانین الگو های پیچیده زبانی را نشان می دهد که اگر یک فرد بالغ سعی در به خاطر سپردن آنها و استفاده درست از آنها کند, برایش دشوار و دیوانه کننده خواهد بود. این نشان می دهد که از طریق قرار گرفتن در معرض زبان و ارتباط معنی دار است که زبان اول مادری بدون نیاز به مطالعات سیستماتیک از هر نوع ، به دست می آید. وقتی نوبت به یادگیری زبان دوم در کودکان می رسد ، متوجه خواهید شد که این اتفاق تقریباً مشابه با زبان اول آنها رخ می دهد (البته تا سن 13 سالگی از نظر پزشکی و روانشناختی). و حتی معلمان بیش از اینکه فقط بر روی قوانین و الگوهایی برای تکرار و به خاطر سپردن کودکان کار کنند ، بیشتر بر جنبه ارتباطی زبان متمرکز می شوند. برای فراگیری زبان ، زبان آموز به منبع ارتباطات طبیعی نیاز دارد. به همین دلیل دوره های آنلاین کودکان المپ ، با روش ارتباطی متقابل بین زبان آموز و معلم برگزار می شود .

تاکید بر متن ارتباطات است و نه بر فرم. دانشجویان جوانی که در مرحله یادگیری زبان دوم هستند ، تمرینات زیادی را تجربه می کنند. آنها به راحتی زبان خود را برای برقراری ارتباط با همکلاسی ها به دست می آورند. به طور خلاصه ، این گرایش را می بینیم که در آن معلمان زبان دوم کاملاً از اهمیت ارتباط در زبان آموزان جوان و عدم توانایی آنها در حفظ آگاهانه قوانین آگاه هستند.

همان دوره هایی که نوید استقلال زبان و توانایی برقراری ارتباط پس از اتمام دوره ها را می دهند، فرصتی واحد برای مکالمه های معنادار به شما نمی دهند. چند بار "پکیج زبان در 6 ماه" را خریداری کرده اید یا خوانده اید که در آن زبان آموز باید به راحتی جلوی رایانه بنشیند تا کلمات و عبارات را بارها و بارها گوش دهد و تکرار کند. این ارتباط نیست. این طریقه آموزش طوطی است! طوطی قطعاً چند عبارت را یاد می گیرد و تکرار می کند و شما و دوستانتان را سرگرم می کند ، اما هرگز قادر به برقراری ارتباط موثر نخواهد بود. اگر هرگز فرصت صحبت با یک شخص واقعی به شما داده نشود چگونه می توان از شما ارتباط برقرار کرد؟ زبان بدون ارتباط واقعی مانند روز کودک بدون کودک بی فایده است.

سایت آموزش زبان المپ برای زفع تمامی نیازهای زبان آموزان چاه اندیشی کرده است و به شکلی برنامه ریزی کرده که در طول دوره ها نه تنها تمارین اختصاصی دارید بلکه مهمتر از آن با یک سو کردن اساتید خبره و شاگردان با انگیزه در سرار دنیا تعامل را بین زبان آموزان به شکل خارق العاده ای بالا برده تا در این امر یادگیری زبان دوم شما کامل باشد.

 

 





نظر شما

نام

ایمیل

دیدگاه